Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

GreatEscape - Nem érlek el (Live) Bemutató Mini#29

2024. április 07. - BEn

Bármit kiad a GreatEscape, én úgy érzem, arról nekem kötelező írnom. Egyszerűen annyira megszerettem azt a zenekart mostanában, hogy szinte ők voltak az egyetlen biztos dolog a blog életében, mert mostanában annyira nem volt kedvem írni, hogy még azon is elgondolkodtam, hogy abba hagyom, de aztán múlt hét vasárnap kijött ez a dal (vagyis a dalnak az elő verziója), és egyből tudtam, hogy ez fogja meghozni az íráshoz, és meg is hozta, mert a hét elejétől már újra vannak írások.

 Mivel nem új dalról beszélünk, így nem kell bemutatni, de ami érdekes veée kapcsolatban, hogy a stúdió változata nem annyira jött be, bár jó volt úgy is, de így élőben rohadt jó volt, és bebizonyosodott bennem, hogy nekem őket egyszer látnom kell élőben, így üzenném a zenekarnak, hogy ősszel jöhetnének Tatabánya felé koncertezni:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr9018374347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása