Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

ajsa luna feat. Beatrick - Maszkulin Bemutató Mini#27

2024. április 02. - BEn

Majd a következő hosszabb cikkemben kifejtem, hogy miért nem szeretnék csak metal/rock/punk zenékkel foglalkozni, ez legyen egy előlege annak a "monológnak". 

Aki nem ismerné ezt a két előadót, bemutatom nekik röviden. ajsa luna a szerintem egyik legtehetségesebb magyar női pop előadó, ezt mutatja az is, hogy 2023-ban ő kapta az MTV EMA díjat. Tehát nem csak tehetséges, hanem már most is tett le valamit az asztalra. Igaz, nekem az az albuma, ami miatt megkaphatta ezt a díjat, nem tetszett, de a közreműködései rohadt jók, mind Hundred Sins zenéiben, és Beton. Hofi Playbánia albumán ő okozta a legjobb pillanatot nekem a Tiszalökön nyújtott teljesítményével.

Beatrick pedig egy producer, ő is dolgozott már Beton. Hofi-val, de emellett még Miller Dáviddal és Co Lee-vel vannak még közös zenéi, és szeritnem egy pár éven belül ő lesz Magyarország legnagyobb producere. Ja, amúgy ő dolgozott az előbb említett Tiszalök című számon, tehát a közös munka eredményét már előre meglehetett mondani, hogy rohadt jó lesz.

És az is lett. Nagyon jó ez a dal, a refrén egyszerűen bent maradt a fejembe, és három napja nem alszom miatta, mert állandóan az megy a fejembe. A klip is tetszik, de ajsa klipjei álltalában mindig kiemelkedőek, ahogy ez is. De azért tetszik kifejezetten ez a dal, mert kettő jövőbeli itthoni pop ikon közreműködése ez, mielőtt még azok lennének, és amikor kb. tíz év múlva azok is lesznek én majd elő állok, hogy én még 15 évesen megmondtam, hogy ezek ketten lefogják uralni az egész hazai mainstream szcénát. Ha meg nem, akkor mondhatom, hogy fiatal voltam és hülye. Szóval nekem ez egy win-win szitu, remélem nekik is az lesz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr2418368619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása