Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

Kies - Nem felejtelek el Bemutató Mini#20

2024. február 05. - BEn

A Kies lemeze tavaly az egyik kedvenc albumom volt. Erről az albumról hoztak ki egy új klipet. Hiába az örömöm az új klip miatt, de a dal nem túl boldog okból jött létre, ugyanis ma van Siklósi Örs-nek, az AWS zenekar énekesének (mondjuk szerintem nem kell őt bemutatni) a halálának évfordulója. Erről már én is megemlékeztem tavaly, ami egy elég érzelmes cikk lett. (el lehet olvasni: itten

Régebben amikor hallgattam ezt a dalt, akkor is sejtettem, hogy nem túl vidám dologról szól, eszembe jutott Örs is, de ez ma bizonyosodott be, hogy ez a számomra legendás énekesről egy megemlékezés. A klip is egyszerű és nyers, ami ha egy ilyen dologról szól a dal, akkor ez szerintem el is várt. 

A dal nem egy átlagos Kies dal, mert nem pörgős punk rock, hanem egy akusztikus dal, nem is annyira pörgős, van benne egy jó gitárszóló is. Koncerteken biztos siratós dal lesz, remélem egyszer áttudom élni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr1918319483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása