Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

AWS - Fények Nélkül Bemutató Mini#26

2024. március 05. - BEn

A hétvégén jött ki új AWS, Ankor, Thornhill és Slaughter to Prevail dal is, sőt még egy Bruce Dickinson szóló lemez is. De mivel én nagyban német témazáróra készültem/készülök így csak egyről tudok írni a hétvégén kijött anyagok közül, és aki egy kicsit is ismeri a blog történetét, az nem lepődött meg, hogy az AWS nótáról fogok írni, mivel a kedvenc zenekarom. 

A Fények Nélkül már a negyedik dal Stefán Tomival, és egyre jobbak. Már elérte azt, hogy ne is gondoljak arra, hogy Örssel jobb volt-e a zenekar, hanem csak simán tudom élvezni azt amit csinálnak Tomival. Mióta koncerten is láttam őket, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy Tomi a tartó rúdon lóg és úgy ordibál, azóta engem 100%-ig megvett ez a csávó és egyre feljebb mászik a kedvenc énekeseim listáján. 

A dal ugyanolyan mint a többi, tehát rohadt jó. Nyilván más mint a többi dal, az előbbi mondat a szám minőségére utalt. A refrén hatalmas, és tetszik, hogy a refrén közepén van egy sor durva vokál. És ez a refrén is bebizonyította, hogy Tominak nagyon jó dallamérzéke van. 

Eddig bírtam, beszélni kell a klipről. Mert rohadt jó lett. Szerintem nagyon egyedi és ötletes volt ez a VR-ban felvett videó, én  nem emlékszem arra, hogy Magyarországon lett volna ilyen klip. És annyira jó lett, hogy elsőre a zenére nem is tudtam figyelni. Ezért megkellett hallgatni egy párszor, hogy össze álljon a teljes dal, mert a videó mindig elvonta a figyelmem. Így ezt a dalt hallgattam meg a legtöbbször mielőtt cikk született volna belőle. (meg nyilván ezért mert már majdnem egy hete kint van)

A következő infó nem lesz a dalhoz kapcsolódó dolog, de van a blognak egy Instagram oldala is (amit ha még nem követnél ITT megtudod tenni), ahol szeretnék elindítani egy A Nap Dala dolgot, ahová minden nap kifogok tenni egy dalt, amit aznap hallgattam. Így ott is aktív leszek, bár a cikkek hírét oda is kiszoktam tenni, de így lesz valami ami miatt meg is éri követni az oldalt. Szóval aki akarja kövesse be az oldalt és nézzétek meg mi a nap dala, és ha akartok még üzenetben zenkarokat is ajánlhattok. Na pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr6318344067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása