Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

Knocked Loose - Blinding Faith Bemutató Mini#25

2024. március 02. - BEn

Új dalt, album borítót, tracklistet és album címet mutattak be a modern hardcore koronázatlan királyai. Mind a négy elég ütősre sikerült szerintem, szóval ezt a megjelenést is nagyon el kezdtem várni. 

Az új album címe You Won't Go Before You're Supposed To lesz és május tizedikén jelenik meg és tíz dal lesz rajta. Az album borító szerintem egyszerű, de nagyszerű, egy óriási világító kereszt és szinte ennyi. Ennél nem is kell több szerintem. Így tökéletes. A tracklist-ben is vannak érdekes dolgok, főleg a közreműködők. Az egyik Chris Motionless lesz a Motionless in White énekese. Ez ugye azért érdekes, mert már volt nekik egy közös daluk, csak pont fordítva, mert nem ő jött ide vendégeskedni, hanem Bryan Garris volt a MIW vendége. A másik pedig Poppy lesz, aki ugye nagyon nem a Knocked Loose világa, de szerintem működhet ez is.

You Won't Go Before You're Supposed To - Május 10
knocked_loose.jpg

  • Thirst 
  • Piece By Piece 
  • Suffocate (Feat. Poppy)
  • Don't Reach For Me
  • Moss Covers All
  • Take Me Home
  • Slaughterhouse 2 (feat. Chris Motionless)
  • The Calm That Keeps You Awake
  • Blinding Faith
  • Sit & Mourn

 

A kiadott dal, a Blinding Faith nagyon ütős lett, a zenekartól megszokott módon iszonyatosan durva és zajos lett. Reggel kávé helyett tökéletes, engem is úgy felpörgetett, hogy ma reggel busz helyett futva mentem a két várossal arrébb lévő iskolámba, és nem hogy nem késtem el, hanem nyitásra oda értem. Ez a történet nyilván nem igaz, de a dal tényleg jó, ti is hallgassátok meg, mert megéri.

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr2718341887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása