Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

While She Sleeps - To The Flowers Bemutató Mini#22

2024. február 17. - BEn

A brit metalcore zenekar olyan dalt hozott ki, ami miatt megszerettem a metalcoret. Ugyanis a klip és a zene hatására olyan dolgokat kezdek el érezni, amit amúgy nem is érzek.

A To The Flowers-höz készült videó, ami már egy kisfilm rohadt szép és egyben szívszorító is és a zene meg a színészi munka hatására én is érzem azokat a dolgokat mint a videó főszereplője, ami szerintem egyszerűen csodálatos és ezt szeretem igazán a zenében.

A WSS zenéjét én eddig nem követtem, csak az Oliver Sykes-al közös dalukat hallgattam meg egy párszor. Az tetszett, mert amit Olivér csinál az nekem tetszik. De ez a dal alapján, elkezdtem várni a While She Sleeps új albumát, a SELF HELL-t , ami március 15-én érkezik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr118327541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása