Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

Dayseeker feat. Caleb Shomo - Burial Plot (Acoustic) Bemutató Mini#21

2024. február 17. - BEn

Hatalmas örömömre jön a Dayseeker akusztikus albuma április 19-én, amire én már nagyon régóta várok sőt vágyok. A Rory Rodriguez által vezetett csapat már eredeti verziójában is nagyon lélek simogató, de így egy zongora és akusztikus gitár kísérettel még közelebb érezhetjük magunkat Rory-hoz, amit én rohadt jónak gondolok, főleg így, hogy a Dayseeker zenéje a 2023-as évem állandó háttérzenéje volt és szinte állandóan ők szóltak a fülesemben. 

A másik állandó szereplője a fülesemnek a Beartooth zenekar volt új albumuk okán, akiknek történetesen Caleb Shomo az énekesük. Így amikor megláttam, hogy ez a két ember (Rory és Caleb) egy dalban szerepel egyből izgalmi állapotba kerültem és rögtön meg is hallgattam az amúgy egyik kedvenc Dayseeker dalomnak az akusztikus verzióját. És nem kellett csalódnom, ez az átdolgozás úgy ahogy van tökéletes. 

Az album címe amúgy Replica lesz, és a legutóbbi két album (Sleeptalk, Dark Sun) dalai közül válogattak, és egy elég szép sláger válogatás sült ki belőle, mert a track list-en rajta van a Sleeptalk album címadója, a Without Me és Neon Grave is. 

Track List:

  • Sleeptalk 
  • Without Me (feat. Amber DeLaRosa)
  • Neon Grave
  • Starving to be Empty (feat. Lucas Woodland)
  • Homesick
  • Crying While You Dancing
  • Burial Plot (feat. Caleb Shomo)
  • Drunk
  • Afterglow
  • My Immortal 

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr3118327497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása