Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

Bad Omens x Poppy - V.A.N Bemutató Mini#16

2024. január 25. - BEn

A modern metal egyik legnagyobb éllovasainak, a Bad Omens-nek idén fog megjelenni egy albuma Concrete Forever címmel, ami a 2022-es Death The Peace of Mind kibővítése lesz, így az azon a lemezen szereplő dalok remix-ei, akusztikus változatai és olyan közreműködések lesznek mint a V.A.N

Ez a zenekar egyik legkülönlegesebb dala, ugyanis az énekes Noah Sebastian nem énekel benne, mert ő csak a dalírási folyamatokban vett részt, ének téren mindent Poppy csinál. Én nagyon szeretem mind a kettőjüket, így nagyon örültem ennek a dalnak, nem mondom, hogy így rosszabb lenne mint Noah-val, de azért az eredeti énekes is tudott volna dobni a nótán. 

Nekem-ba  személy szerint tetszett a dal, engem is meglepett, hogy csak Poppy énekel rajta, de mivel én a Bad Omens rajongókkal ellentétben nem vagyok szerelmes Noah-ba, így én nem mondom azt rá, hogy mi ez a szar, mert képes vagyok értékelni a zenekar munkáját is, és itt van is mit, mert elképesztően rohadt jó lett a dal zenei része. 

A számhoz készült klip is elég jó lett, érdemes megnézni. És ha nem ismernétek Poppy munkásságát neki is nézetek utána, mert megéri. Nem modom el előre, hogy milyen zenét játszik, egyrészt mert szerintem ő se tudja, másrészt pedig azért, mert szeretném, ha meglepne, hogy milyen jó és morbid tudnak lenni a dalai. 

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr2318311321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása