Stoned in Paradise

Stoned in Paradise

Alpha Wolf feat Ice-t - Sucks 2 Suck Bemutató Mini#17

2024. január 25. - BEn

Az Alpha Wolf nekem az a zenekar, akiknek mindig meghallgatom az új dalait, mindig eldöntöm, hogy meghallgatom az albumaikat, és sose lesz belőle semmi. Ez terveim szerint megfog változni. Ugyanis a Sucks 2 Suck meggyőzött róla, hogy ők egy kötelező hallgatni való. 

Az ausztrál metalcore csapat a legendás Ice-t-vel készült dala a közelgő lemez második szinglije. Az ikonikus rapper nem sokat tesz hozzá a dalhoz, amit én sajnálok, mert szerintem működött volna, de így is rohadt jó ez a dal. A nótához készült klip is tetszik, szerintem nagyon jól ötvözik a komolyságot a komolytalansággal. 

Az új lemez címe amúgy Half Living Things lesz és április ötödikén jelenik meg és 12 dal lesz rajta. Én már nagyon várom, biztos, hogy lesz róla cikk. Ha tetszett ez a dal, ajánlom, hogy te is pótold be a zenekar diszkográfiáját, ugyanis én is ez fogom tenni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stonedinparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr3118311335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása